مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 20:252020-07-09سياسي

هدف مجلس از سوال از رییس جمهور چیست؟


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح سوال از رییس جمهور به دنبال آن هستیم که مطالبات بر حق مردم را به دولت گوشزد کنیم، - ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح سوال از رییس جمهور به دنبال آن هستیم که مطالبات بر حق مردم را به دولت گوشزد کنیم، نباید اجازه دهیم که طرح سوال از رییس جمهور با انحراف روبه رو شده و به حاشیه کشیده شود، هدف مجلس از سوال از رییس جمهور فعال کردن دولت در حوزه معیشت مردم است.

دکتر فاطمه محمدبیگی، عصر پنجشنبه 19 تیر در دیدار اعضای شورای بسیج رسانه استان قزوین گفت: رسانه یک ابزار بسیار مهم برای ارتقاء سطح علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مردم است که می تواند در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نقش بسیار سازنده ای داشته باشد، باید صداقت شاه کلید فعالیت رسانه ها باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حمایت رسانه ها از نمایندگان انقلابی در راستای قدم گذاشتن در مسیر مبارزه با فساد و تلاش برای بهبود شرایط و مطالبات مردم و انقلاب بسیار حائز اهمیت است لذا تقاضا داریم رسانه ها در این راستا در کنار نمایندگان مجلس باشند.

محمدبیگی بیان کرد: در مجلس یازدهم به دنبال پاسخگویی به مطالبات بر زمین مانده مردم هستیم، در این راه با مشکلات زیادی روبه رو هستیم که گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف مجلس از سوال از رییس جمهور چیست؟

هدف مجلس از سوال از رییس جمهور چیست؟