مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-10سياسي

امام جمعه قم: دشمنان برای تخریب خانواده و ترویج بی حیایی برنامه گسترده ای دارند


حجت الاسلام سعیدی با هشدار نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: «امروز دشمن با هجمه های بی امان خود در حوزه فرهنگی و ترویج ابتذال و فساد، ملت به ویژه جوانان را نشانه گرفته است».

- حجت الاسلام سعیدی با هشدار نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: امروز دشمن با هجمه های بی امان خود در حوزه فرهنگی و ترویج ابتذال و فساد، ملت به ویژه جوانان را نشانه گرفته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ امام جمعه قم امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به روز عفاف و حجاب گفت: در این روز رضاخان جنایتکار مردم با ایمان مشهد را مورد هجمه قرار داد و دست به جنایت فجیعی زد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن افزود: امروز دشمن با هجمه های بی امان خود در حوزه فرهنگی و ترویج ابتذال و فساد، ملت به ویژه جوانان را نشانه گرفته است، مقابله با این اقدامات ناجوانمردانه نیازمند هوشیاری، بصیرت و اقدامات به موقع است، جوانان باید بیش از گذشته تلاش کنند و در فضای مجازی با ارائه تولیدات غنی در عرصه های گوناگون تلاش مجاهدانه داشته باشند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان این که دشمنان برای تخریب خانواده، ترویج بی حیایی و بی عفتی و سوق دادن جوانان به هوس ها برنامه گسترده ای دارند، اظهار داشت: برخورد با مروجان فساد از رسالت های امروز جامعه است و حراست از قم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: دشمنان برای تخریب خانواده و ترویج بی حیایی برنامه گسترده ای دارند

امام جمعه قم: دشمنان برای تخریب خانواده و ترویج بی حیایی برنامه گسترده ای دارند