مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 19:202020-07-10ورزشي

تجلیل از موفق ترین تیم باشگاهی ورزش جانبازان و معلولین قم


از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار به عنوان موفق ترین و شاخص ترین باشگاه ورزشی جانبازان و معلولین استان قم در حضور رییس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیمی که متشکل از یادگاران دوران دفاع مقدس از سال 1388 در مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران تیم داری می کند، سال 1389 در لیگ دسته اول ایران به مجوز لیگ برتر دست یافت و از آن سال تا کنون در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی بسکتبال با ویچلر ایران است، به عنوان پرسابقه ترین و پرافتخارترین تیم باشگاهی ورزش جانبازان و معلولین استان قم شناخته می شود.

این تیم به نام ایثار قم در سال 1389 نایب قهرمان لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران شد، سال 1390 در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر به مقام پنجم رسید، اما در سال های 1391 و 1392 تا مرز قهرمانی لیگ برتر پیش رفت تا اینکه به مقام نایب قهرمانی باشگاه های کشور بسنده کرد.

ایثار با بهره گیری از مدیران کاردان و مجرب همچون علی خوشرفتار و یحیی ابطحی و یک تیم پرتلاش در پشت صحنه، سال های 1393 و 1394 شیرین ترین دوران فعالیت حرفه ای خود را تجربه کرد و دو دوره متوالی بالاتر از دیگر رقبای مدعی خود به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از موفق ترین تیم باشگاهی ورزش جانبازان و معلولین قم

تجلیل از موفق ترین تیم باشگاهی ورزش جانبازان و معلولین قم