مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-10سياسي

کشف 300 تن مواد مخدر در یکصد روز گذشته


جانشین فرمانده ناجا یکی از اهداف جدی ناجا در سال جهش تولید را مقابله با قاچاق برشمرد و گفت: بیش از 300 تن مواد مخدر در کشور طی یکصد روز گذشته کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی شامگاه جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: نیروی انتظامی مسایل مختلف را در سطح کشور به صورت هدفمند دنبال می کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: یکی از اهداف جدی ناجا در سال جاری مقابله با قاچاق کالاست که در این راستا با تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب، پلیس گمرک راه اندازی شد.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه با راه‌اندازی پلیس گمرک موفقیت‌های خوبی در پیشگیری از قاچاق حاصل شده،‌ افزود: با راه‌اندازی و استقرار این واحد پلیس،‌ توانستیم محموله‌های بزرگ قاچاق را رصد و توقیف کنیم.

سردار رضایی گفت: همچنین با تدبیر فرمانده ناجا، قرارگاه مبارزه و مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز تشکیل شده و زیربناهای آن در حال انجام است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به مقابله با کالاهای ضدفرهنگی گفت: نیروی انتظامی با آنچه که ریشه‌های انسانیت و دین را تهدید می‌کند به صورت هدفمند مقابله می کندو در این رابطه موفقیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 تن مواد مخدر در یکصد روز گذشته

کشف 300 تن مواد مخدر در یکصد روز گذشته