مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-11اجتماعي

تصادف عامل اول افزایش آمار معلولان یزد/7 سال در انتظار حضانت فرزندخوانده


مدیرکل بهزیستی یزد با اشاره به اینکه کودکان شیرخوارگاه های یزد، شرایط فرزندخوانده شدن ندارند، گفت: برخی خانواده ها هفت سال است که در انتظار حضات فرزند هستند اما شرایط واگذاری نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی عطابخش، صبح امروز در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات یزد به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 33 هزار معلول در سطح استان یزد زیرپوشش بهزیستی هستند و از خدمات این دستگاه بهره مند می شوند که بیشترین آمار معلولان مربوط به معلولان جسمی و حرکتی ناشی از تصادفات رانندگی است.

وی با اشاره به برنامه های هفته بهزیستی بیان کرد: تأمین مسکن مددجویان همواره یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی در سطح کلان است که در این راستا فردا 2 هزار و 100 واحد مسکونی در سطح کشور به صورت ویدئوکنفرانس به بهره برداری می رسد که 22 واحد آن مربوط به استان یزد است.

عطابخش همچنین از افتتاح مرکز جامع درمان اعتیاد در این هفته خبر داد و افزود: در حال حاضر این مراکز در 6 استان کشور فعال هستند و با روش های جدید برای خدمت رسانی به معتادان و کمک به ترک اعتیاد آنها اقدام می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد از افتتاح مراکز خانه کوچک در هفته بهزیستی خبر داد و گفت: به طور قطع خدمت رسانی به معلولان در فضاهای محدودتر با تعداد نفرات کمتر آسان تر است بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف عامل اول افزایش آمار معلولان یزد/7 سال در انتظار حضانت فرزندخوانده

تصادف عامل اول افزایش آمار معلولان یزد/7 سال در انتظار حضانت فرزندخوانده