مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-11بين الملل

مشاور عون: پیامدهای قانون سزار شامل همه منطقه می شود


مشاور رییس جمهوری لبنان در گفت وگوی تلویزیونی به صحبت درباره پیامدهای قانون تحریم های آمریکا علیه نظام سوریه موسوم به قانون سزار (قیصر) بر لبنان و منطقه و راه های مقابله با آن پرداخت.

- مشاور رییس جمهوری لبنان در گفت وگوی تلویزیونی به صحبت درباره پیامدهای قانون تحریم های آمریکا علیه نظام سوریه موسوم به قانون "سزار" (قیصر) بر لبنان و منطقه و راه های مقابله با آن پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیم جریصاتی، مشاور رییس جمهوری لبنان در گفت وگوی اختصاصی با شبکه المیادین با اشاره به قانون سزار آمریکا علیه نظام سوریه، اظهار کرد: صحیح است که قانون سزار کشورهای لبنان، اردن و عراق را مستقیماً هدف نمی گیرد اما پیامدهای این قانون تمامی منطقه را دربر می گیرد.

این پیامدها بیشتر از آن چیزی است که مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا به آن اشاره کرد و فشارها تنها اقتصادی نیست و شامل فشار سیاسی نیز می شود.

وی افزود: خلاصه بگوییم، اگرچه این قانون مستقیماً لبنان، اردن و عراق را هدف قرار نمی دهد اما این کشورها در آینده از پیامدهای سیاسی و اقتصادی آن در زمینه های مختلف رنج خواهند برد.

جریصاتی در ادامه به وجود هماهنگی میان لبنان و سوریه برای مقابله با این قانون ظالمانه اشاره کرد و گفت: هماهنگی اطلاعاتی، نظامی و دیپلماتیک میان لبنان و سوریه همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور عون: پیامدهای قانون سزار شامل همه منطقه می شود

مشاور عون: پیامدهای قانون سزار شامل همه منطقه می شود