مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-11فرهنگي

اگر پول ندارند، مشکل هم درست نکنند


کارگردان نمایش «پروانه الجزایری» با انتقاد از اینکه صدور مجوز فیلم تئاترش دچار مشکل شده است، گفت: اگر در این دوره سخت مرکز هنرهای نمایشی پولی برای حمایت از تئاتری ها ندارد، - کارگردان نمایش پروانه الجزایری با انتقاد از اینکه صدور مجوز فیلم تئاترش دچار مشکل شده است، گفت: اگر در این دوره سخت مرکز هنرهای نمایشی پولی برای حمایت از تئاتری ها ندارد، دست کم مشکلی بر مشکلات مان اضافه نکند.

سعید حسن لو که سال گذشته نمایش پروانه الجزایری را در تماشاخانه هامون روی صحنه برده بود، قصد داشت مانند برخی دیگر از همکاران خود در دوره کرونایی، فیلم نمایشش را منتشر کند اما بعد از مدتی گویا متوجه شده است مجوز فیلم تئاترش دچار مشکل شده است.

او در این زمینه به ایسنا گفت: چند ماه پیش که بحث نمایش های آنلاین و انتشار فیلم تئاترها در فضای مجازی مطرح شد، ما نیز فیلم نمایش مان را به سایت تیوال ارایه کردیم و مدتی بعد از این سایت پیگیر شدم که فیلم نمایش ما چه زمانی ارایه می شود، ولی آنان اعلام کردند ظاهرا فیلم تئاتر شما توقیف شده اما جزییات بیشتری نمی دانیم.

این هنرمند تئاتر افزود: بعد از آن به شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی مراجعه کردم ولی رییس این شورا، آقای فخر موسوی گفت شما برای دریافت مجوز درخواستی به ما نداده اید و ما به سایت نمایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر پول ندارند، مشکل هم درست نکنند

اگر پول ندارند، مشکل هم درست نکنند