مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-11سياسي

مقتدایی: وزیر علوم بازگشت شهریه به دانشجویان را پیگیری کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس مقتدایی با اشاره به دریافت شهریه های میلیونی از جانب دانشگاه های غیردولتی در ترمی که گذشت، اظهار کرد: - ، عباس مقتدایی با اشاره به دریافت شهریه های میلیونی از جانب دانشگاه های غیردولتی در ترمی که گذشت، اظهار کرد: در این شرایط اقتصادی سیاست دولت حمایت از اقشار مختلف جامعه است لذا باید در جهت حمایت از دانشجویان تخفیف قائل شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: البته در مقطع کنونی برخی از نهاد های آموزشی مانند دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی نیز با مشکلات جدی اقتصادی مواجه هستند، اما در عین حال سیاست وزارت علوم و این دانشگاه ها باید حمایت حداکثری از دانشجویان باشد.

وی با بیان اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، باید به موضوع بازگشت شهریه دانشجویان در ترمی که گذشت ورود کند، ادامه داد: ضرورت دارد، جلسات مشترک با وزارت علوم با این موضوع برگزار شود و راهکار های مشخصی برای این مهم در نظر گرفته شود.

مقتدایی یادآور شد: در شرایطی که دولت به اقشار مختلف آسیب پذیر از ناحیه کرونا، بسته های حمایتی اختصاص می دهد؛ باید حمایت از دانشجویان که بخشی از آنان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند نیز حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدایی: وزیر علوم بازگشت شهریه به دانشجویان را پیگیری کند

مقتدایی: وزیر علوم بازگشت شهریه به دانشجویان را پیگیری کند