مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-11اقتصادي

55 خانوار مددجوی دهاقانی در هفته بهزیستی صاحب مسکن می‎شوند


با افتتاح پروژه مسکن در شهر دهاقان، 55 خانوار مددجوی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان اصفهان، صاحب مسکن می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرضیه فرشاد، پیش از ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت چهلمین سال تأسیس سازمان بهزیستی با شعار بهزیستی در گام دوم شفافیت، تحول خدمت، ارتقا سلامت اجتماعی در خانواده اظهار داشت: حدود دو سوم حمایت مادی و معنوی از سازمان بهزیستی توسط خیران انجام می شود و با الطاف الهی همواره از حمایت خیران اصفهانی بهره مند بودیم.

وی با تکیه بر شعار توانمندسازی در ساختار تمام بخش های این سازمان گفت: نوع و چگونگی اجرای توانمندسازی در این سازمان متناسب با اهداف هر بخش تعریف می شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: در چهلمین سال تأسیس سازمان بهزیستی بالغ بر دو هزار و 323 طرح در استان اصفهان افتتاح می شود.

افتتاح مسکن مددجویان در شهر دهاقان وی به افتتاح مسکن مددجویان در شهر دهاقان به مناسبت هفته بهزیستی، در روز یکشنبه اشاره کرد و افزود: با افتتاح این پروژه 55 خانوار مددجو تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان اصفهان، صاحب مسکن می شوند.

فرشاد به راه اندازی 13 مرکز مشاوره و 2 مهدکودک و فراهم شدن زمینه اشتغال بالغ بر دوهزار و 245 مددجو با ارائه تسهیلات لازم در هفته بهزیستی هم اشاره ای کرد و اظهار داشت: سه مرکز خدمات میان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 خانوار مددجوی دهاقانی در هفته بهزیستی صاحب مسکن می‎شوند

55 خانوار مددجوی دهاقانی در هفته بهزیستی صاحب مسکن می‎شوند