مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-11سياسي

هیچ موسسه ای نمایندگی جذب دانشجوی خارجی دانشگاه پیام نور را ندارد


مدیرکل دفتر برنامه ریزی مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور با اشاره به تخلف برخی سایتها برای جذب دانشجوی خارجی دانشگاه پیام نور گفت: هیچ موسسه ای نماینده دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد علی ابراهیمی درباره گسترش مراکز و واحدهای بین المللی دانشگاه اظهار داشت:این دانشگاه به عنوان هاب بین الملل کشور در بیش از 40 مرکز و نمایندگی مستقر در دیگر کشورها به ایرانیان و غیر ایرانیان مشغول ارایه خدمات آموزشی به بیش از 3 هزار دانشجوی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور بر اساس رسالت خود از مرزهای داخلی فراتر رفته و حدود 15 سال است که در حوزه برون مرزی بر اساس مجوز شورای گسترش وزارت علوم اقدام به جذب دانشجویان خارجی کرده و شرایط تحصیل را برای همگان فراهم کرده است.

وی از موافقت وزارت علوم، برای صدور مجوز پذیرش دانشجوی بین الملل (غیرایرانی) در برخی مراکز دانشگاه در داخل کشور خبر داد و اظهار داشت: این مجوز در حال حاضر برای پنج دانشگاه پیام نور تهران (تهران غرب، شرق، جنوب، شمال و شهرری) صادر شده و این مراکز می توانند دانشجوی غیر ایرانی در داخل را جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موسسه ای نمایندگی جذب دانشجوی خارجی دانشگاه پیام نور را ندارد

هیچ موسسه ای نمایندگی جذب دانشجوی خارجی دانشگاه پیام نور را ندارد