مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-11بين الملل

کشاورززاده: طرح ادعای مضحک واگذاری کیش به چین توهین به شعور جمعی ملت بزرگ ایران است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن گفت: طرح ادعاهای مضحک و خنده داری مانند «واگذاری جزیره ⁧‫کیش‬⁩ به چینی ها یا استقرار نیروهای نظامی ⁧‫چین‬⁩ در ایران» توهین به شعور جمعی ملت بزرگ ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در صفحه توییترش درباره سند جامع همکاری 25 ساله ایران و چین و فضاسازی ها در این خصوص نوشت: طرح ادعاهای مضحک و خنده داری مانند واگذاری جزیره ⁧‫کیش‬⁩ به چینی ها یا استقرار نیروهای نظامی ⁧‫چین‬⁩ در ایران در قالب برنامه 25 ساله جامع همکاری های ایران و چین،  توهین به شعور جمعی ملت بزرگ ایران است.

وی افزود.

این  برنامه براساس احترام و منافع متقابل تنظیم شده است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز پیش از این در واکنش به جوسازی ها علیه سند جامع همکاری ایران و چین گفته بود:نه از واگذاری جزایر ایرانی خبری است و نه حضور نیروی نظامی و نه سایر موهومات.

سخنگوی وزارت خارجه نهم تیر ماه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره پیش نویس برنامه همکاری 25 ساله ایران و چین که اخیرا در هیات دولت به تصویب رسید و ظریف مامور پیگیری آن شد و مطالبی که از سوی برخی و در رسانه ها در این خصوص مطرح شده است، گفت: این موضوع جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورززاده: طرح ادعای مضحک واگذاری کیش به چین توهین به شعور جمعی ملت بزرگ ایران است

کشاورززاده: طرح ادعای مضحک واگذاری کیش به چین توهین به شعور جمعی ملت بزرگ ایران است