مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:102020-07-11اقتصادي

ارائه خدمت به 1244 بیمار سرطانی توسط یک موسسه خیریه در گیلان


موسسه خیریه امدادگران عاشورای استان گیلان توانسته طی هشت سال از بدو تأسیس به یک هزار و 244 بیمار سرطانی با جذب 537 خیر امدادرسانی کند و به یک الگوی موفق در دستگیری از هم نوعان به ویژه بیماران صعب العلاج تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، گیلان ازجمله استان هایی است که در رتبه بندی اقتصادی به لحاظ توسعه شرایط مطلوبی را به اذعان آمارها ندارد و نیروی بیکار در آن زیاد، جمعیت سالمندی آن رو به افزایش، اقتصاد خانوارها ضعیف و متأسفانه قشر قابل توجهی از آن ها تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و یا مؤسسات خیریه هستند.

سرطان به جز درد هزینه هم دارد، به ویژه درزمانی که تنگ معیشتی و اقتصاد خانوارهای ایرانی امروزه با چالش های اساسی نیز روبرو باشند.

آن طور که مسؤولین استان عنوان کرده اند، میزان شیوع انواع سرطان در گیلان نسبت به برخی از استان ها زیاد است و بسیاری از خانوارها توان درمان بیماران خود را به لحاظ مالی ندارند اما گروه های خیریه و سمن های مردم نهاد، باهدف خیرخواهانه، غیرانتفاعی و در جهت کاهش آلام خانواده های دارای بیمار سرطانی و صعب العلاج، بی منت فعالیت کرده و ردی اثربخش و مثمر ثمر از خود برجای می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به 1244 بیمار سرطانی توسط یک موسسه خیریه در گیلان

ارائه خدمت به 1244 بیمار سرطانی توسط یک موسسه خیریه در گیلان