مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-12سياسي

راه اندازی کتابخانه عمومی در روستاها ضروری است


فرماندار سقز بر لزوم توسعه فضاهای کتابخوانی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: راه اندازی کتابخانه عمومی در روستاهای این شهرستان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کامل کریمیان صبح امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سقز که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در محل فرمانداری سقز برگزار شد، اظهار داشت: بسترسازی برای توسعه فضای کتابخانه ای و ترویج فرهنگ کتابخوانی در روستاها ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به کمبود سرانه فضای مطالعه در روستاها، بیان کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و اعضای شورا می توانند فضا و امکانات لازم را برای راه اندازی کتابخانه مشارکتی در روستاها فراهم کنند.

کریمیان عنوان کرد: نیازهای روستاییان به ویژه در حوزه فرهنگ باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مسئولان با کمک خیرین می توانند گام های مهمی در این بخش بردارند.

نیازهای روستاییان به ویژه در حوزه فرهنگ باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد   وی همچنین خواستار توجه به منابع کتابخانه ای شد و عنوان کرد: تأمین منابع کتابخانه های عمومی بر اساس خواست ها و علایق مخاطبان نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و توجه به کتاب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کتابخانه عمومی در روستاها ضروری است

راه اندازی کتابخانه عمومی در روستاها ضروری است