مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-12سياسي

می توان با اعتماد به دانشگاه­ مسائل جامعه را حل کرد


رییس دانشگاه تبریز با اشاره به این که اجتماعی بودن یکی از وظایف دانشگاه ها در قبال جامعه است، گفت: تولیدات علمی و فناورانه دانشگاه ها در دوران کرونا نشان از دغدغه مند بودن دانشگاه نسبت به جامعه بوده و می توان با اعتماد به دانشگاه­ مسائل جامعه را حل کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز با اشاره به این که "اجتماعی بودن" یکی از وظایف دانشگاه ها در قبال جامعه است، گفت: تولیدات علمی و فناورانه دانشگاه ها در دوران کرونا نشان از دغدغه مند بودن دانشگاه نسبت به جامعه بوده و می توان با اعتماد به دانشگاه­ مسائل جامعه را حل کرد.

میر رضا مجیدی در نشست مجازی روسای دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، با اشاره به آمادگی و عزم جدی دانشگاه تبریز بر پیگیری و اجرای مفاد تفاهم­نامه، افزود: با توجه به شیوع کرونا و تجهیز زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه ها، دانشگاه تبریز آمادگی کامل برای ارائه خدمات آموزشی در قالب توافقنامه برای دانشجویان خارجی و ایرانی را دارد.

وی با اعلام آمادگی مرکز آموزش های زبان فارسی دانشگاه تبریز برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان خارجی و متقاضیان پذیرش در دانشگاه ­های ایران، افزود: این دانشگاه آماده ارائه واحدهای درسی به زبان انگلیسی و دروس عملی از طریق سامانه آزمایشگاه مجازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان با اعتماد به دانشگاه­ مسائل جامعه را حل کرد

می توان با اعتماد به دانشگاه­ مسائل جامعه را حل کرد