مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-12سياسي

احیای کارخانه ها، شکست دشمن را رقم می زند


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که در شرایط کنونی فرصت اختلاف و دودستگی نداریم، گفت: احیای هر کارخانه، موجب شکست دشمنان است که در این راه باید از اختلاف پرهیز کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که در شرایط کنونی فرصت اختلاف و دودستگی نداریم، گفت: احیای هر کارخانه، موجب شکست دشمنان است که در این راه باید از اختلاف پرهیز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی بیست و یکم تیرماه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان کارخانه شیر پگاه استان با اشاره به این که می توانیم با اتکای به خود، رو به جلو و رو به پیشرفت حرکت کنیم، اظهار کرد: لرستانی ها سرآمد هستند، در فنون و رشته های علمی و مؤسسات علمی، در بخش فنی و مهندسی، پزشکی و… حضور مثمرثمری دارند.

وی با بیان این که نیروی انسانی لرستان، استعدادها و توانایی های خوبی دارند، تصریح کرد: باید بتوانیم اصول علمی و تعهد و تخصص را در کنار هم قرار دهیم تا با مدیریت جهادی، برآیند آن دستیابی به اهداف عالی اجتماعی، اقتصادی و صنعتی شود.

مدیریت جهادی استفاده بهینه از امکانات است نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که مدیریت جهادی به این معناست که تمام امکانات را به نحو مفید، بهینه و کارآمد برای اهداف سازمانی به کار گرفت، افزود: این اهداف باید مبتنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارخانه ها، شکست دشمن را رقم می زند

احیای کارخانه ها، شکست دشمن را رقم می زند