مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-12سياسي

حناچی به دلیل ارائه نکردن فهرست حساب های درآمدی تذکر گرفت


عضو شورای شهر تهران با تذکر به شهردار پایتخت گفت: فهرست حساب های درآمدی سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران به شورای شهر ارسال نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار درباره ضرورت ارائه فهرست حساب های درآمدی سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران، اظهار داشت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهمترین انتظار اعضای شورا از شهردار و مدیران شهری است.

وی گفت: با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورای شهر زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری فراهم می شود بر همین اساس ارائه فهرست حساب های درآمدی سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران و گزارش عملکرد این حساب ها به شورا ضرورت دارد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری موظف است هر سه ماه یکبار فهرست های حساب های درآمدی سازمان ها و شرکت های وابسته به خود را ارسال کند و علاوه بر این باید گزارشی از  چگونگی واریز درآمدهای اختصاصی سازمان ها را به صورت سه ماهه تهیه و به شورا ارائه کند.

فراهانی بیان داشت: علیرغم اتمام مهلت مقرر قانونی و تأکیدهای مکرر شورای شهری ها بر این مسأله تا کنون فهرست های حساب های درآمدی سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری ارائه نشده است این اقدام توسط شهرداری در اسرع وقت صورت گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی به دلیل ارائه نکردن فهرست حساب های درآمدی تذکر گرفت

حناچی به دلیل ارائه نکردن فهرست حساب های درآمدی تذکر گرفت