مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-12سياسي

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثار گران منصوب شد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «ملک محمد نجفی» را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی ملک محمد نجفی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن حکم سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع این بنیاد به شرح زیر است: جناب آقای ملک محمد نجفی با سلام و احترام نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده شما در امور اقتصادی و مدیریتی به موجب این حکم جنابعالی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می شوید.

انتظار دارد در راستای رویکرد مدیریت جهادی بنیاد و با یاری پروردگار منان و همچنین همکاری همه مدیران به ویژه مدیران آن مجموعه محترم نسبت به ساماندهی امور مالی، اداری و مدیریتی جهت دستیابی به اهداف سازمانی و رفع آسیب های موجود در این حوزه، تلاش و کوشش مجدانه صورت گیرد.

امید است با استعانت از پروردگار متعال، تلاش علمی و تجربی مؤثر و با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی در انجام مأموریت محوله و خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری موفق و مؤید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثار گران منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثار گران منصوب شد