مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-12سياسي

نیاز نداشتن به کمربند جنوبی، ادعای بزرگی است


عضو کمیته تخصصی حمل و نقل و ترافیک کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد در مورد کمربند جنوبی گفت: دوستانی که ادعا می کنند ما به همچین بزرگراهی نیازی نداریم ادعای بزرگی است.

- عضو کمیته حمل ونقل و ترافیک کمیسیون عمران شورای  شهر مشهد: نیاز نداشتن به کمربند جنوبی، ادعای بزرگی است ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیته تخصصی حمل و نقل و ترافیک کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد در مورد کمربند جنوبی گفت: دوستانی که ادعا می کنند ما به همچین بزرگراهی نیازی نداریم ادعای بزرگی است.

اینکه این بزرگراه قرار است.

رامین آهویی در میزگرد مجازی بزرگراه در مورد کمربند جنوبی مشهد که توسط مرکز پژوهش های شورای شهر مشهد برگزارشد، اظهار کرد: سوالی ذهن من را درگیر کرده است که چرا شهرسازان مهم ترین سند شهری را نقد کرده اند و می گویند فاقد مطالعات مبناست که البته به این صحبت ها اعتقادی ندارم.

وی افزود: تمام توضیحاتی که همکاران بزرگوار در این زمینه دادند این امر را در ذهن تداعی می کند که از لحاظ دیدگاه شهرسازی با این مطالعات مشکل دارند، در خصوص مطالعات طرح جامع نکته ای وجود دارد که جایگاه حمل ونقل در مطالعات طرح های جامع تفسیری کمی ضعیف دیده شده و توجه به بخش ترافیک بسیار کم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز نداشتن به کمربند جنوبی، ادعای بزرگی است

نیاز نداشتن به کمربند جنوبی، ادعای بزرگی است