مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-12اقتصادي

سیلاب به 60 واحد مسکونی در گلستان خسارت زد


مدیرکل مدیریت بحران گلستان با بیان این که ارزیابی های خسارت سیلاب در حال انجام است، گفت: طبق برآوردهای اولیه سیلاب به 60 واحد مسکونی در گلستان خسارت زد.

- سیدرضا قادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بارش های رگباری بامداد امروز(یکشنبه) سبب وقوع سیلاب در بخش هایی از شهرستان های گالیکش، مینودشت و کلاله شد.

وی با بیان این که بارش نقطه ای در کمتر از یک ساعت به حدود 100 میلی متر رسید، افزود: چهار روستای دارآباد، اجن قره خوجه، قانجق شهرک و منجانلو در شرق گلستان دچار سیلاب شده و خساراتی را به محصولات کشاورزی، دام، مسکن و تأسیسات زیربنایی وارد شد.

قادری توضیح داد که بیشترین خسارت بخش کشاورزی در زمینه زمین های شالی بود که در مجاورت رودخانه ها قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان توضیح داد که در روستاهای شهرستان مینودشت (محور چهل چای) به دلیل رانش، راه ارتباطی قطع شده بود که به همت مأموران راهداری بازگشایی شد.

وی از رانش جاده در برخی از محورهای روستایی کلاله هم خبرداد و افزود: آب و برق همه مناطق سیل زده جز در دوزین برقرار شده و مشکل دوزین هم بزودی مرتفع می شود.

قادری با بیان این که خوشبختانه تا این لحظه هیچ خسارت جانی گزارش نشده است، گفت: البته بر اثر واژگون شدن یک خودرو، دو نفر در دارآباد گالیکش مجروح شدند که پس از انتقال به بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب به 60 واحد مسکونی در گلستان خسارت زد

سیلاب به 60 واحد مسکونی در گلستان خسارت زد