موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-12اقتصادي

«گندم بر»، قابلیت تبدیل شدن به دهکده گردشگری را دارد


مسئول امور عشایر شهرستان کاشمر گفت: روستای گندم بر قابلیت تبدیل شدن به دهکده گردشگری را دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول امور عشایر شهرستان کاشمر گفت: روستای گندم بر قابلیت تبدیل شدن به دهکده گردشگری را دارد.

محمدرضا فارسیان امروز، 22 تیر ماه، در بازدید از روستای گندم‎بر اظهار کرد: کویر جنوب شهر کاشمر یکی از مناطق با ظرفیت مطلوب برای سرمایه گذاری است و می توان از ظرفیت های این منطقه استفاده کرد.

مسئول امور عشایر کاشمر وجود دریاچه نمک را یکی از زیبایی های طبیعی این منطقه ذکر کرد و افزود: در این کویر بیش از یک هزار شتر وجود دارد که به این زیبایی آن افزوده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون توسط یکی از خیران شهرستان، بند خاکی در کنار این روستا احداث شده که جمع شدن این آب در منطقه به زیبایی آن افزوده است.

هم چنین در این روستا قنات احیا شده ای توسط این خیر وجود دارد که البته قابل استفاده نیز است.

فارسیان گفت: با توجه به اینکه جاده این روستا مشکل دارد، طی 2 سال اخیر اقداماتی در این زمینه انجام و برای سال جاری جهت اصلاح جاده، اعتبارات خاص در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: طی دو ماه آینده لوله گذاری آب شرب گندم بر از روستای شمس آباد واقع در شهر فیض آباد به طول 13 کیلومتر به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گندم بر»، قابلیت تبدیل شدن به دهکده گردشگری را دارد

«گندم بر»، قابلیت تبدیل شدن به دهکده گردشگری را دارد