مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 20:552020-07-12ورزشي

بازی با جان دوومیدانی کاران در اوج کرونا/ضرورت برگزاری مسابقات استانی چیست؟


در شرایطی که بسیاری از استان ها از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت هشدار قرار دارند، یک استان با برگزاری یک مسابقه دوومیدانی غیر ضروری سلامت ورزشکاران را به خطر انداخته است.

- در شرایطی که بسیاری از استان ها از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت هشدار قرار دارند، یک استان با برگزاری یک مسابقه دوومیدانی غیر ضروری سلامت ورزشکاران را به خطر انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که استان اصفهان از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد، مسئولان دوومیدانی این استان اقدام به برگزاری یک مسابقه در رده سنی پایه کرده اند.

نکته قابل توجه این است که این مسابقه در تقویم فدراسیون جایگاهی ندارد و در واقع برنامه استانی محسوب می شود، بنابراین رکوردهای به دست آمده حتی اگر بالاتر از رکوردهای ملی هم باشد، ثبت رسمی نمی شود.

به همین دلیل این مسابقه زیر نظر فدراسیون برگزار نشد.

عباسعلی فیروزی، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی به ایسنا گفت : این مسابقات جنبه تشویقی و استانی داشته و استان اصفهان برای برگزاری آن مستقل عمل کرده است.

رکوردهای این مسابقه برای ما سندیتی ندارد و اگر زیر نظر فدراسیون بود، نماینده ما به محل برگزاری اعزام می شد و به دستگاه زمان سنج الکترونیکی نیز احتیاج بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با جان دوومیدانی کاران در اوج کرونا/ضرورت برگزاری مسابقات استانی چیست؟

بازی با جان دوومیدانی کاران در اوج کرونا/ضرورت برگزاری مسابقات استانی چیست؟