مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 02:252020-07-12پزشكي

توسعه آموزش و آزمون مجازی؛مهمترین اولویت در زمان بحران کرونا


سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: با توجه به شرایط بحران کرونا، یکی از مهمترین اولویت های ما در راستای توسعه آموزش مجازی و آزمون مجازی است.

- سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد توسعه آموزش و آزمون مجازی؛مهمترین اولویت در زمان بحران کرونا سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: با توجه به شرایط بحران کرونا، یکی از مهمترین اولویت های ما در راستای توسعه آموزش مجازی و آزمون مجازی است.

آموزش مجازی از ماهها پیش شروع شده ولی در حال حاضر با یک نظم بیشتر و منسجم تر در حال انجام می باشد و قطعاً در ماه های آتی این آموزش با کیفیت بهتر ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد، متخصص ارتوپدی ، فلوشیپ جراحی زانو و سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان داشت : مهمترین رکن دانشگاه آموزش است و آموزش چه از لحاظ کیفی و چه از نظر کمی حائز اهمیت است.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان کرد: من در آموزش دانشجویان حساسیت خاصی دارم ، زمانی فقط به دوره رزیدنت وفلوشیپ توجه می شد و دانشجویان فراموش شده بودند.

دکتر باقری فرد اظهار کرد: هدف من افزایش و ارتقاء کیفیت آموزش دانشجویان است، در واقع اگر ما دانشجویان خوبی تربیت نکنیم در مراحل رزیدنتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش و آزمون مجازی؛مهمترین اولویت در زمان بحران کرونا

توسعه آموزش و آزمون مجازی؛مهمترین اولویت در زمان بحران کرونا