مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-12سياسي

گذر اعتبارات از کنار «کنارگذر جاجرم»


کنارگذر و کمربندی شهر جاجرم با افتتاح یک باند، باعث کاهش تردد خودروهای سنگین از داخل این شهر شده اما مردم جاجرم معتقدند، مسئولان این شهرستان و خراسان شمالی باید برای افتتاح مسیر دوم نیز هرچه سریع تر اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم تغییر مسیر جاده کنارگذر در ابتدای ورودی شهر برای اکثر رانندگان خصوصاً کامیون داران ناآشنا بسیار خطرناک است.

حال آنکه وجود کارخانه آسفالت و سنگ شکن در جوار این جاده و همراهی آلومینا و اداره راهداری نمی توان نبود امکانات را دلیل رها شدن این جاده معرفی کرد.

کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی جاجرم متأسفانه چندین سال است که به علت نبود هیچ گونه روشنایی باوجود زیرساخت های موجود در این مسافت کوتاه خطری است که کشاورزان و دامدارانی که در حاشیه این کمربندی فعالیت می کنند را تهدید می کند.

متأسفانه وجود آب همیشه روان چشمه در ورودی جاجرم، شست و شوی خودروها، کامیون ها و اتوبوس در ورودی کمربندی جاجرم همواره در حال انجام است و نهادهای نظارتی در مبادی ورودی کنارگذر جاجرم به امر رسیدگی نمی کنند.

وجود بزرگ ترین پارک جنگلی در حاشیه این جاده و امتیازهایی مانند انشعابات آب، برق و گاز می تواند یکی از درآمدزاترین فعالیت های اقتصادی را با راه اندازی این جاده برای بخش خصوصی فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر اعتبارات از کنار «کنارگذر جاجرم»

گذر اعتبارات از کنار «کنارگذر جاجرم»