مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-13سياسي

نگاه وزارت نیرو به استان تهران جامع و راهبردی بوده است


نگاه وزارت نیرو به استان تهران جامع و راهبردی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی صبح دوشنبه در مراسم پویش هر هفته الف.

ب.

ایران ساخت و سازها و ساز و کارها که با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو انجام شد اظهار داشت: افتتاح طرح آبرسانی به پیشوا از سد ماملو مطالبه ای بود که به تعویق افتاده بود و امروز محقق شد.

استاندار تهران با بیان اینکه همزمان با این طرح مخزن 20 هزار متر مکعبی محمود اباد و عملیات اجرایی 7 و 8 فاضلاب جنوب تهران گفت: این عملیات ها نشان دهنده این است که همه ما در عمل یک نگاه راهبردی و جامع نگر را برای استان تهران و به ویژه جنوب شرق استان در برنامه های وزارت نیرو شاهد بوده ایم.

وی بیان داشت: اگر امروز شاهد نشست زمین در این منطقه هستیم به دلیل بهره برداری بی رویه از آب های زیرزمینی بوده و به این دلیل بوده که ما یک نگاه کلان نداشتیم که اگر 330 میلیون متر مکعب در سال فاضلاب را تصفیه کنیم و در آب های کشاورزی مورد استفاده قرار دهیم و چاه ها را ذخیره کنیم می توانیم از فرونشست جلوگیری کنیم لذا برای تقویت سفره های آب زیرزمینی نگاه علمی و تخصصی است که توانست تدوام پیدا کند.

محسنی بندپی عنوان داشت: انشاالله شاهد این باشیم که پویش همه با هم برای تأمین زیرساخت ها و هم نگاه به معیشت و وضعیت کنونی که با کرونا کمی آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه وزارت نیرو به استان تهران جامع و راهبردی بوده است

نگاه وزارت نیرو به استان تهران جامع و راهبردی بوده است