مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13ورزشي

بی برنامگی جودوکاران پارالمپیکی به خاطر بیماری کرونا


سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: هر چند ویروس کرونا جودوکاران پارالمپیکی را دچار بی برنامگی کرده، اما به دلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در باشگاهها نمی توانیم آنها را مجبور به انجام تمرینات حرفه ای کنیم.

- سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: هر چند ویروس کرونا جودوکاران پارالمپیکی را دچار بی برنامگی کرده، اما به دلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در باشگاهها نمی توانیم آنها را مجبور به انجام تمرینات حرفه ای کنیم.

محمد رضا حاج یوسف زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند از زمان شیوع ویروس کرونا تا به الان جودوکاران پارالمپیکی تمرینات خود را زیر نظر مربیان در منزل پیگیری می کنند تا از نظر بدنی افت پیدا نکنند، اما این تمرینات به تنهایی کافی نیست و ورزشکاران نیاز به حریف تمرینی دارند تا ضعف های تکنیکی و تاکتیکی خود را مرتفع کنند.

البته در شرایط کنونی و با توجه به شیوع موج دوم کرونا، به صلاح ورزشکار نیست که با حضور در باشگاه ها به این بیماری مبتلا شود و عمر قهرمانی خود را کوتاه کند.

وی گفت: من خود چون تجربه مبتلا شدن به بیماری کرونا را دارم دقیقا می دانم که چقدر این بیماری عمر قهرمانی ورزشکار را کوتاه و او را از برنامه هایش عقب می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برنامگی جودوکاران پارالمپیکی به خاطر بیماری کرونا

بی برنامگی جودوکاران پارالمپیکی به خاطر بیماری کرونا