مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-13دانش

فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی 2 برابر شد/ دانشکده ارتباطات در صدر


مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: انجمن های دانشکده های ارتباطات، روانشناسی و علوم تربیتی، علوم اجتماعی و ادبیات فارسی به ترتیب بیشترین فعالیت های علمی دانشجویی را داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، محمد امیرپناهی با ارایه گزارشی از عملکرد انجمن های علمی-دانشجویی از خرداد تا بهمن ماه 98 گفت: در حال حاضر در دانشگاه علامه طباطبایی به تناسب رشته و گرایش های مختلف در دانشکده ها، 76 انجمن علمی-دانشجویی وجود دارد که از این تعداد، شوراهای مرکزی 62 انجمن شکل گرفته و فعالند.

بر این اساس، دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی با 15 انجمن، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی با 11 انجمن، دانشکده مدیریت و حسابداری با 11 انجمن، دانشکده علوم اجتماعی با 9 انجمن، دانشکده حقوق و علوم سیاسی با پنج انجمن، دانشکده اقتصاد با چهار انجمن، دانشکده ارتباطات با سه انجمن، دانشکده ریاضی و رایانه با دو انجمن، دانشکده الهیات با یک انجمن و موسسه آموزش عالی بیمه اکو با یک انجمن در حال فعالیت هستند.

وی به مقایسه فعالیت انجمن های علمی-دانشجویی پرداخت و افزود: در سال 97 تعداد 204 عنوان فعالیت انجام شده و این فعالیت ها در سال 98 به 396 فعالیت افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی 2 برابر شد/ دانشکده ارتباطات در صدر

فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی 2 برابر شد/ دانشکده ارتباطات در صدر