مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-13سياسي

فضای جمعی زاهد گیلانی در منطقه 13 افتتاح شد


فضای جمعی زاهد گیلانی با مساحت 450 متر مربع در مراسمی با حضور رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسمی که روز دوشنبه با حضور محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 و سایر مسئولان برگزارشد، فضای جمعی زاهد گیلانی با مساحت 450 متر مربع و کاربری فضای سبز و تفریحی به بهره برداری رسید.

فضای جمعی زاهد گیلانی یکی از پروژه های بهسازی محیطی سازمان نوسازی شهر تهران است که با هدف ساماندهی فضای رها شده، بی دفاع و نا امن شهری و ارتقاء کیفیت زندگی و تأمین سرانه خدماتی مورد نیاز ساکنان محله زاهد گیلانی در منطقه 13 احداث شد تا علاوه بر تأمین فضای سبز مورد نیاز در این محدوده، به عنوان مکانی برای برقراری تعاملات اجتماعی و ایجاد حس همدلی میان ساکنان مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه این مراسم کلنگ آغاز عملیات اجرایی نوسازی 15 پلاک تجمیعی در محله اسدی منطقه 13 نیز به عنوان طرح الگوسازی معماری مسکونی در بافت فرسوده به زمین نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای جمعی زاهد گیلانی در منطقه 13 افتتاح شد

فضای جمعی زاهد گیلانی در منطقه 13 افتتاح شد