مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 15:102020-07-13سياسي

بیابانکی: کتابخانه ها همواره زادگاه محافل ادبی بوده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پی منویات مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به شعر و ادبیات و همچنین مطالبه همیشگی ایشان در حمایت از جریان های اصیل ادبی، - سعید بیابانکی درباره راه اندازی محافل ادبی در سراسر کشور با محوریت کتابخانه های عمومی، گفت: از آنجا که شاعر باید با کتاب، کتاب خواندن و استشمام شمیم کتاب زندگی کند، بهترین مکان برای گردهمایی شاعران کتابخانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پی منویات مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به شعر و ادبیات و همچنین مطالبه همیشگی ایشان در حمایت از جریان های اصیل ادبی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همراهی جمعی از استادان عرصه شعر و ادب اقدام به تشکیل و راه اندازی محافل ادبی در سراسر کشور و با محوریت کتابخانه های عمومی کرد که این اقدام با واکنش اهالی و فعالان این عرصه همراه بود.

گسترش جریان اصیل زبان و ادبیات فارسی در بین مردم با استفاده از ظرفیت کتابخانه های عمومی به عنوان شبکه گسترده فرهنگی در سراسر کشور از موضوعات مورد توجه این نهاد برای راه اندازی این محافل هستند که دبیری آن را شاعران و پژوهشگران مطرح هر استان بر عهده دارند.

نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی برای انجام فعالیت های ادبی در کتابخانه ها و تمهید زمینه اعتلای آن، تقویت و راه اندازی محف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیابانکی: کتابخانه ها همواره زادگاه محافل ادبی بوده اند

بیابانکی: کتابخانه ها همواره زادگاه محافل ادبی بوده اند