مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 17:452020-07-13حوادث

مهار آتش منطقه دمچنار بویراحمد/تقدیر مدیرکل منابع طبیعی از فرمانده تیپ 48 فتح


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی در جنگل ها و مراتع منطقه دمچنار در شهرستان بویراحمد پس از سه روز تلاش طاقت فرسا وبی وقفه نیروهای منابع طبیعی وآبخیزداری استان وشهرستان بویراحمد ، - غلام حسین حکمتیان اصل در گفت و گو با خبرنگار فارس در یاسوج افزود: جنگل ها و مراتع مناطق دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد از روز شنبه هفته جاری طعمه آتش شد که پس از سه روز تلاش بی وقفه نیروهای امدادگر، بسیج و مردم عصر امروز دوشنبه مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این آتش سوزی در روزهای شنبه و یکشنبه نیز برای 2 بار مهار شده بود اما به سبب وزش باد و بقایای کنده سوخته درختان مجددا شعله.

ور شده بود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 35 نفر از نیروهای مردمی، بسیج، تیپ 48سپاه فتح ،منابع طبیعی و محیط زیست برای مهار آتش سوزی در منطقه دمچنار بویراحمد در روزهای گذشته فعالیت کردند و در حال حاضر هم در منطقه حضور دارند.

حکمتیان اصل در پایان از تلاش نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد نیروهای مردمی، ستاد بحران، ادارات، بسیج ونیروهای زحمت کش و جان برکف تیپ 48سپاه فتح و فرمانده تیپ سردار حکمتیان اصل در مهار آتش سوزی منطقه دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد همکاری لازم را داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش منطقه دمچنار بویراحمد/تقدیر مدیرکل منابع طبیعی از فرمانده تیپ 48 فتح

مهار آتش منطقه دمچنار بویراحمد/تقدیر مدیرکل منابع طبیعی از فرمانده تیپ 48 فتح