مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-14سياسي

سیاوشی: نتوانستیم با روحانی ملاقات کنیم، اما دیدار رییسی با سهولت انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جهان نیوز نوشت: طیبه سیاوشی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم درباره عدم تحقق وعده های دولت تدبیر و امید درخصوص زنان و ناامید کردن آن ها از اصلاح طلبان گفت: - عضو فراکسیون امید در مجلس دهم می گوید: پنج بار درخواست ملاقات با رییس جمهور به جایی نرسید، ولی دیدار با رییس قوه قضاییه به سهولت انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جهان نیوز نوشت: طیبه سیاوشی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم درباره عدم تحقق وعده های دولت تدبیر و امید درخصوص زنان و ناامید کردن آن ها از اصلاح طلبان گفت: در حوزه سیاست، مرسوم است که تلاش می شود از پایگاه رای گروه هایی مانند زنان و کارگران استفاده شود.

دولت دوازدهم برای به دست آوردن قدرت، از رای زنان استفاده کرد، اما در عین حال برای اینکه بتواند آن موانعی را که در راه کسب قدرت برای زنان وجود دارد کاهش دهد تلاشی نکرد.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم در ادامه گفت: ما بیش از 5 بار درخواست دیدار با رییس جمهور را دادیم و به اشکال مختلف این خواسته خود را پیگیری کردیم، اما نتوانستیم با ایشان دیدار کنیم در حالی که ملاقات با آقای رییسی به سهولت دنبال شد و دستاورد های خوبی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاوشی: نتوانستیم با روحانی ملاقات کنیم، اما دیدار رییسی با سهولت انجام شد

سیاوشی: نتوانستیم با روحانی ملاقات کنیم، اما دیدار رییسی با سهولت انجام شد