مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-14سياسي

پروژه کمربند جنوبی مشهد در طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد تثبیت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد امروز برگزار شد و در این جلسه، بند های باقیمانده از نظریه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر درخصوص طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد به تصویب رسید.

- سعید شعرباف تبریزی، عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در اینستاگرام خود به توضیح آنچه امروز در صحن علنی شورای شهر مشهد رخ داد، پرداخته و نوشته است: متأسفانه شورای شهر مشهد، امروز در مصوبه خود، علیرغم تمامی تلاش های دغدغه مندان و نظر قاطع متخصصان، اصل وجود کمربند جنوبی را به رسمیت شناخت و تنها مدیریت آثار زیست محیطی آن را از مراجع بالاتر مطالبه کرد.

یعنی پروژه اجرا خواهد شد، منتنها تلاش می شود آثارش کم شود.

براساس اظهارات شعرباف، مصوبه شورای شهر مشهد تصمیمی خنثی و غیرسودمند است و در تاریخ شهرسازی مشهد ثبت شد و اثرات اجرایی آن در ادوار بعد، بر عهده مصوب کنندگان آن خواهد بود.

او نوشته است: از امروز به بعد و بر مبنای این مصوبه، تمام هزینه های چند ده میلیاردی شهرداری در پروژه کوه پارک که بنا بوده بخش کوچکی از این ارتفاعات را، به حضور مردم اختصاص دهد و معارض با نقش ترافیکی کمربند جنوبی است، خلاف قانون است و حیف بیت المال، تنها در بخش حاشیه بزرگراه قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کمربند جنوبی مشهد در طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد تثبیت شد

پروژه کمربند جنوبی مشهد در طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد تثبیت شد