مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-14بين الملل

آتش زدن پرچم آمریکا در تظاهرات ساکنان شرق سوریه


ساکنان شرق سوریه در ادامه اعتراضات علیه حضور نیروهای آمریکایی در کشورشان، پرچم های آمریکا و تصاویری از واحد پول این کشور را به آتش کشیدند.

- ساکنان شرق سوریه در ادامه اعتراضات علیه حضور نیروهای آمریکایی در کشورشان، پرچم های آمریکا و تصاویری از واحد پول این کشور را به آتش کشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، شهروندان سوری با این اقدام مخالفت خود را با ادامه حضور سربازان ارتش آمریکا در مناطق کشورشان و نیز محاصره اعمال شده از سوی آمریکا بر کشورشان از جمله قانون سزار اعلام کردند.

ساکنان شهرک ذبانه و روستاهای اطراف آن در حومه شمال شرقی قامشلی در استان حسکه در تجمعی اعتراضی خواستار خروج نیروهای اشغالگر از خاک سوریه شدند.

آنها پرچم آمریکا را به آتش کشیده و به جای آن پرچم های سوریه و عکس بشاراسد، رییس جمهور این کشور را در دست گرفتند و شعارهایی در حمایت از ارتش روسیه سر دادند.

تظاهرات مردمی در منطقه جزیره سوریه نیز شدت یافت و شهروندان سوری پرچم آمریکا را آتش زدند تا مخالفت خود را با نیروهای اشغالگر آمریکایی و اقدامات خصمانه آنها اعلام کرده و قانون سزار را محکوم کنند.

روستاهای طرطب، خربه عمو، حامو، تل عوده و بویر البوعاصی در منطقه قامشلی نیز در چند روز گذشته شاهد تجمع هایی در محکومیت فصل جدید جنگ علیه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن پرچم آمریکا در تظاهرات ساکنان شرق سوریه

آتش زدن پرچم آمریکا در تظاهرات ساکنان شرق سوریه