مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-14سياسي

در علمیات قادر چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این عملیات با هدایت و کنترل قرارگاه مشترک ارتش و سپاه یعنی قرارگاه حمزه سیدالشهداء به مرحله اجرا درآمد.

- ، این عملیات با هدایت و کنترل قرارگاه مشترک ارتش و سپاه یعنی قرارگاه حمزه سیدالشهداء به مرحله اجرا درآمد.

عملیات آفندی قادر (1) که به فرماندهی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در منطقه ی عمومی سیرکان با رمز یا صاحب الزمان (عج) به مرحله اجرا درآمد، در حالی طرح ریزی شد که رکود قابل توجهی جبهه های جنگ را فرا گرفته بود و عملیات بدر که در ابتدا موفق بود، به دلیل بکارگیری وسیع سلاح شیمیایی توسط عراق اهداف تصرفی، تثبیت نشد و در واقع آخرین عملیات گسترده نیرو های اسلام در مقابل عراق پیش از عملیات محسوب می شد.

بر اساس تصمیمات فرماندهی کل، نیرو های ایرانی برای حفظ روحیه آفندی و جلوگیری از رخوت و سستی یگان ها و نیز پرهیز از تلفات سنگین ناشی از عملیات هایی که به دلایلی به موفقیت منجر نمی شد، هر یگان تا رده تیپ موظف شد با اجرای گشتی های رزمی به استعداد گردان و گروهان، آرامش را از دشمن سلب و راهی برای انجام عملیات گسترده باز کند.

بر این اساس، تنها منطقه ای که با توجه به وضعیت آب و هوا امکان انجام عملیات گسترده ای در آن وجود داشت، منطقه عملیاتی شمال غرب بود که در صورت موفقیت، اهداف قابل توجهی را تامین می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در علمیات قادر چه گذشت؟

در علمیات قادر چه گذشت؟