مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-14ورزشي

لغو مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در کرمانشاه


رییس هیات اسکیت استان کرمانشاه از لغو مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در کرمانشاه به علت تداوم شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات اسکیت استان کرمانشاه از لغو مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در کرمانشاه به علت تداوم شیوع بیماری کرونا خبر داد.

سامان شیرزادی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری پنج دوره مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در کرمانشاه، اظهارکرد: این مسابقات هرساله به مناسب روز ملی کرمانشاه – بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد – در بلوار تاق بستان برگزار می شود و یکی از مسابقات مهم ثبت شده در تقویم فدراسیون اسکیت به شمار می رود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت این مسابقات، از اواخر سال گذشته تا حدود یک ماه پیش برنامه ریزی های کاملی را برای برگزاری آن انجام دادیم، اما متاسفانه به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا مجبور به لغو این مسابقات شدیم.

رییس هیات اسکیت استان کرمانشاه تاکید کرد: طی پنج دوره میزبانی این مسابقات، شاهد رشد و ارتقاء سطح اسکیت استان بوده ایم، لذا هرساله برای برگزاری منسجم تر و منظم تر آن برنامه ریزی می کنیم که امسال این اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه به تاثیر شیوع بیماری کرونا بر اسکیت کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه اسکیت جزو رشته های پربرخورد نیست و ورزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در کرمانشاه

لغو مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در کرمانشاه