مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-14سياسي

نتیجه اعتماد مدیران صنعتی به دانشگاهیان/ادامه همکاری جهاد دانشگاهی و ایران خودرو


رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت همکاری بخش صنعت و دانشگاهی گفت: هرجا که مدیران صنعتی به دانشگاهیان اعتماد کردند و با آن ها همکاری می کنند، - رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت همکاری بخش صنعت و دانشگاهی گفت: هرجا که مدیران صنعتی به دانشگاهیان اعتماد کردند و با آن ها همکاری می کنند، سرعت کار بیشتر شده و زودتر به نتیجه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (سه شنبه، 24 تیرماه)، نشست مشترک بررسی گزارش پیشرفت کار برطبق تفاهم نامه گسترش همکاری های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه حوزه های مرتبط با خودرو با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو و مدیران ارشد این دو مجموعه برگزار شد.

در این نشست که باگذشت کم تر از سه ماه از امضای تفاهم نامه رییس جهاددانشگاهی و مدیرعامل ایران خودرو برگزار شد، یک قرارداد و یک تفاهم نامه همکاری درزمینه خدمات فنی و مهندسی، تدوین دانش فنی، طراحی، مشاوره و ساخت قطعات اپتیک و لوازم جانبی و گسترش همکاری های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه حوزه های مرتبط با خودرو به امضا رسید.

دکتر حمیدرضا طیبی در این نشست با اشاره به اهمیت همکاری بخش صنعت و دانشگاهی گفت: هرجا که مدیران صنعتی به دانشگاهیان اعتماد کردند و با آن ها همکاری می کنند، سرعت کار بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه اعتماد مدیران صنعتی به دانشگاهیان/ادامه همکاری جهاد دانشگاهی و ایران خودرو

نتیجه اعتماد مدیران صنعتی به دانشگاهیان/ادامه همکاری جهاد دانشگاهی و ایران خودرو