مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-14سياسي

طراحی نرم افزار گزارش آنلاین عملکرد اصناف در دوران کرونا در کاشان


دبیر قرارگاه سردار سلیمانی کاشان گفت: این قرارگاه توجه به ضرورت بازرسی بهداشتی از اصناف و مشاغل در دوران شیوع کرونا، نرم افزاری برای ارائه گزارش آنلاین عملکرد اصناف طراحی کرده است.

- مجتبی جلوداری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به فعالیت های قرارگاه مردمی و جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کاشان در ایام شیوع کرونا اظهار داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا یکی از مهمترین اقداماتی که باید توسط قرارگاه انجام می دادیم، ضدعفونی معابر بود و بدین منظور ما کاشان را به 10 منطقه تقسیم کردیم.

وی افزود: البته علاوه بر این منطقه یک منطقه ویژه هم مدنظر قرار گرفتیم که مربوط به حوالی بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان مرکزی که بیماران کرونایی در آن بستری بود دبیر قرارگاه مردمی و جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کاشان تاکید کرد: هیئاتی که در این 11 منطقه وجود داشتند این وظیفه را به عهده گرفته بودند که اعضای آنها هر شب این مناطق را به صورت کامل ضدعفونی کنند که این هیئات با دریافت تجهیزات و مواد لازم از قرارگاه مرکزی و توزیع آن در بین اعضای خود منطقه تحت فعالیت خود را ضدعفونی می کردند.

وی ادامه داد: مهمترین هدف ما هم از تشکیل این قرارگاه که می تواند به عنوان یک الگو برای دیگر شهرستان های اطراف معابر هفته ای یک یا دو بار توسط اعضای قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی نرم افزار گزارش آنلاین عملکرد اصناف در دوران کرونا در کاشان

طراحی نرم افزار گزارش آنلاین عملکرد اصناف در دوران کرونا در کاشان