مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:102020-07-14سياسي

بازنگری در برنامه های معاونت فرهنگی بعثه در فرصت تعطیلی حج


درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج تاکید شد که برنامه های معاونت فرهنگی بعثه در فرصت بدست آمده از تعطیلی حج مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این نشست که امروز به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکیل شد، حجت الاسلام سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: این اقدام با هدف تغییر در فرآیند جذب روحانیون حج، عمره و عتبات، جوان سازی بدنه روحانیون با تغییر اساسی در شرایط و نحوه اعزام ها، بررسی فرآیند تبدیل وضعیت و تغییرات در سرفصل های آموزشی خادمان فرهنگی در حج، عتبات و روایتگری صورت می گیرد.

وی افزود: حفظ ارتباط با زائران قبل، حین و بعد از سفر، آموزش متمرکز زائران عتبات، آموزش معرفتی، مناسکی و اماکن برای خادمان مجموعه ها، کاروان ها و عوامل اجرایی، تهیه بانک شعر برای مداحان و روحانیون و تدوین و تولید سوژه سخن برای روحانیون و مداحان از دیگر محورهایی است که در دستور کار برنامه های این معاونت قرار گرفته است.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اهمیت استفاده از ابزارها و امکانات روز در حوزه آموزش را یادآور شد و بر لزوم هماهنگی میان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در اجرای این برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در برنامه های معاونت فرهنگی بعثه در فرصت تعطیلی حج

بازنگری در برنامه های معاونت فرهنگی بعثه در فرصت تعطیلی حج