مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-15سياسي

تشکیل دپارتمان تخصصی بوم گردی کشور در گیلان


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: یکی از توافق ها با استاندار گیلان تشکیل دپارتمان تخصصی آموزشی بوم گردی در این استان است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: یکی از توافق ها با استاندار گیلان تشکیل دپارتمان تخصصی آموزشی بوم گردی در این استان است.

علی اوسط هاشمی امروز در جلسه شورای مهارت گیلان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، گفت: از حضور در گیلان خرسندم و امیدواریم خروجی این چنین جلساتی برون رفت از بیکاری و فقر باشد.

وی با اشاره به اینکه موضوع مهارت مغفول مانده است و ما در کشور گفتمان ملی مهارت نداریم، افزود: مهارت به افراد اعتماد به نفس و قدرت می دهد و علیرغم این فایده بزرگ مهارت، برخی مدیران به ندرت از مهارت در سخنان و عملکردشان می پردازند.

رییس آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه کشور ایران از نظر ریشه و قدمتش نوع نگاه والایی به مهارت دارد ادامه داد: گیلان از استانهای مهم گردشگری ایران محسوب می شود و آثار جذابی دارد که قیمت این استان را هر روز بالاتر می برد و این چنین به مقصد مردمان جهان تبدیل می شود باید از این ظرفیت بزرگ استان بهره برد و با تولید ثروت در این بخش فقر را ریشه کن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دپارتمان تخصصی بوم گردی کشور در گیلان

تشکیل دپارتمان تخصصی بوم گردی کشور در گیلان