مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-15اقتصادي

20 میلیارد ریال برای تعریض جاده سقز- مریوان اختصاص یافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: 20 میلیارد ریال برای تعریض راه سقز- مریوان و افزایش ایمنی پل های این مسیر اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، محمدراشد مدرس گرجی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار سقز بیان کرد: 20 میلیارد ریال برای تعریض راه سقز- مریوان و افزایش ایمنی پل های این مسیر اختصاص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان ادامه داد: روشنایی پل آدینان سقز با هزینه 26 میلیارد ریال به زودی انجام می شود.

وی بیان کرد: انجام روکش این مسیر، نوسازی ماشین آلات، در دستور کار و بخشی از روکش آسفالت مسیر سقز بانه نیز انجام شده است و اختصاص مصالح برای ایجاد پل جهت مسیر سخت گذر گردنه میرگه نخشینه- شیخ چوپان نیز انجام می شود.

وی خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر شهرستانی به حوزه راه شد و با اشاره به تلاش ها جهت جذب اعتبارات ملی، عنوان کرد: به تازگی 50 میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات ابلاغی از وزارتخانه، اعتبارات جذب شده است.

تاکید فرماندار سقز بر رفع نقاط حادثه خیز کامیل کریمیان فرماندار سقز، میزان برخورداری بخش های سرشیو و امام از راه آسفالته روستایی کمتر از میانگین استانی است و بایستی ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد ریال برای تعریض جاده سقز- مریوان اختصاص یافت

20 میلیارد ریال برای تعریض جاده سقز- مریوان اختصاص یافت