مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-15اقتصادي

سیلاب 200 میلیارد ریال به شهرستان پارس آباد خسارت زد


فرماندار شهرستان پارس آباد از وارد آمدن 200 میلیارد ریال خسارت در اثر وقوع سیلاب به اراضی کشاورزی و سازه های آبی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر عدالت حاجی پور ظهر چهارشنبه در بازدید از خسارت های وارده سیلاب به اراضی کشاورزی و کانال های آب شهرستان پارس آباد عنوان کرد: بر اساس برآوردهای تقریبی انجام شده بارش شدید باران در بخش جعفر آباد و سیل روز گذشته خسارات حدود 200 میلیارد ریال به اراضی کشاورزی و ابنیه ها و سازه های آبی و زیر ساخت های راه های روستایی خسارت وارد کرده است.

وی افزود: در پی سیل روز گذشته سریعاً تیم مدیریت بحران سازماندهی و به محل اعزام شد و با تدابیر پیشگیرانه مدیریت بحران شهرستان پارس آباد دامنه خسارت به حداقل رسید.

فرماندار پارس آباد از عدم وجود آسیب های جانی سیلاب در شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت: مزارع و باغات به دلیل وقوع سیلاب خسارات بسیاری دیده که کارشناسان جهاد کشاورزی در حال بررسی دقیق میزان خسارت های وارده هستند.

حاجی پور از آمادگی تیم های عملیاتی و مدیریت بحران شهرستان پارس آباد خبر داد و افزود: با توجه به اینکه برابر پیش بینی های هواشناسی همچنان تا پایان امروز و تا فردا احتمال بارش ها وجود دارد لذا مردم از نزدیکی به جریان های سیلابی و کناره های رودخانه ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب 200 میلیارد ریال به شهرستان پارس آباد خسارت زد

سیلاب 200 میلیارد ریال به شهرستان پارس آباد خسارت زد