مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-15سياسي

دستورالعمل پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی ابلاغ شد


رییس سازمان برنامه و بودجه دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال 1399 و پیش بینی اعتبار مربوط در لایحه بودجه سال 1400 را به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس این سازمان، دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال 1399 و پیش بینی اعتبار مربوط در لایحه بودجه سال 1400 را به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغ در سال 1399 هیچ گونه ابلاغی برای جابه جایی حقوق و مزایای کارکنان انتقالی، توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان انجام نمی گیرد.

گزارش مذکور حاکی است که پس از تأیید انتقال کارکنان توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دستگاه های اجرایی مبدأ و مقصد، دستگاه اجرایی مقصد مکلف به صدور حکم کارگزینی برای کارکنان انتقالی است.

به موجب این ابلاغ، در صورت انتقال کارکنان رسمی و پیمانی، دستگاه اجرایی مبدأ (ملی / استانی) مکلف است که حقوق و مزایای مستمر و عیدی آنان را بر اساس احکام کارگزینی صادره دستگاه اجرایی مقصد، تا پایان سال 1399 پرداخت نماید.

بر اساس همین ابلاغ، پرداخت مزایای غیرمستمر (از جمله اضافه کار، رفاهی و سایر پرداخت های پرسنلی) از تاریخ انتقال، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی ابلاغ شد

دستورالعمل پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی ابلاغ شد