مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-15پزشكي

اعتبارات لازم برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان تامین می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با اشاره به معوقات کادر بهداشت درمان از وزارت بهداشت در استان گفت: عمده دانشگاه های بزرگ علوم پزشکی کشور از این مسئله رنج می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کامل تقوی نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان با قدردانی از تلاش های انجام گرفته در حوزه زیرساخت های بیمارستانی و بهداشتی گفت: استان از وضعیت مناسبی برخوردار است، برای تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های بیمارستانی نیز با اولویت پروژه های بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی آمادگی کامل داریم.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 13 پروژه بیمارستانی در حال ساخت در استان، بیمارستان های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر تا پایان سال به بهره برداری می رسد گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز برای تأمین نیروی انسانی و تجهیزات، شاهد افتتاح بیمارستان جامع زنان، تکاب و خوی باشیم.

تقوی نژاد با اشاره به مشکلات اعتباری در کشور و شرایط سخت تخصیص پول برای پروژه های در دست احداث، تصریح کرد: علاوه بر تأمین زیرساخت های درمانی و بهداشتی، برای تأمین نیروهای مورد نیاز پروژه های جدید آمادگی داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در ادامه برای تأمین بخشی از معوقات کادر بهداشت و درمان، تجهیزات بیمارستانی، افزایش سهمیه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات لازم برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان تامین می شود

اعتبارات لازم برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان تامین می شود