مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-15ورزشي

شهرداری کرج 28 پروژه شاخص دارد


شهردار کرج با اشاره به اینکه 28 پروژه شاخص داریم، گفت: امیدواریم با همکاری شورای شهر این پروژه ها امسال بهره برداری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر کمالی زاده بعدازظهر چهارشنبه در دویست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر کرج در خصوص 28 پروژه اجرایی و مهم که امسال بهره برداری می شود، گفت: تعداد زیادی از این پروژه ها مرتبط به حوزه فنی - عمرانی و حمل و نقل است.

وی با تاکید بر اینکه هفته ای یکبار وضعیت پروژه ها رصد می شود، گفت: شش سالن ورزشی نیز اجرایی شده است.

شهردار کرج با این توضیح که تا چند هفته دیگر وارد فاز افتتاح پروژه های بیست و هشت گانه می شویم و این پروژه ها یکی پس از دیگری افتتاح می شود، بیان کرد: دلیلی ندارد که انجام پروژه ها را به تأخیر بیاندازیم.

کمالی زاده شیوع کرونا را دلیل تأخیر برخی از پروژه ها اعلام کرد و گفت: به عنوان نمونه در پروژه کلکتور و جمع آوری آب های سطحی باهنر یکی از کارگران به کرونا مبتلا شده و موجب شد کل اکیپ کارگری به این بیماری مبتلا شوند و فعلاً کار پروژه متوقف شود.

وی در خصوص تخصیص و دریافت ال.

سی یا اعتبارات اسنادی به مبلغ 250 میلیارد تومان از بانک شهر برای تکمیل 28 پروژه از جمله تکمیل پروژه بزرگراه شمالی و پیاده راه خیابان آزادی رجایی شهر، گفت: در کنار آن بانک شهر توافق کرده که حدود 500 میلیارد تومان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج 28 پروژه شاخص دارد

شهرداری کرج 28 پروژه شاخص دارد