مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-15اجتماعي

افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در ملایر


سرپرست اداره بهزیستی ملایر از افتتاح سه واحد مسکن مددجویی خبر داد و گفت: سهمیه امسال اشتغال مددجویان 104 مورد بوده که تاکنون 30 مورد از آن محقق شده است.

- سید رضا حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در حال حاضر 17 هزار و 523 پرونده در بهزیستی ملایر وجود دارد که شامل 8 هزار و 590 پرونده مستمری و غیرمستمری بگیران، 4 هزار و 535 مستمری بگیران توانبخشی، 3 هزار و 430 پرونده واحد امور اجتماعی و 568 مورد مستمری بگیران واحد امور اجتماعی است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی شامل چهار معاونت توانبخشی، معاونت امور اجتماعی، معاونت پیشگیری و مشارکت های مردمی است گفت: در حال حاضر هفت مرکز شامل چهار مرکز شبانه روزی و سه مرکز روزانه زیر پوشش بهزیستی قرار دارند.

سرپرست اداره بهزیستی ملایر مراکز شبانه روزی را شامل مرکز سالمندان حضرت علی(ع) ملایر، مرکز سالمندان مهر مادر مختص بانوان سالمند در سامن، مرکز نسیبه محل نگهداری معلولین ذهنی و مرکز آفتاب برای بیماران مشکل روانی دانست و گفت: در حال حاضر مرکز صبا، مرکز وصال و توانبخشی امید نیز به صورت روزانه خدمات می دهند.

وی با بیان اینکه فعلاً مراکز روزانه به خاطر نداشتیم حسینی با بیان اینکه گزارش  مراکز شبانه روزی به صورت روزانه و آنلاین از طریق فضای مجازی به مرکز بهزیستی ملایر داده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در ملایر

افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در ملایر