مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-15سياسي

پذیرش در میهمان سراها و زائرسراهای دولتی همچنان ممنوع است


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ممنوعیت پذیرش در مهمان سراها و زائرسراهای دولتی همچنان ادامه و با توجه به شرایط کرونا در استان، - ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ممنوعیت پذیرش در مهمان سراها و زائرسراهای دولتی همچنان ادامه و با توجه به شرایط کرونا در استان، همچنان این ممنوعیت وجود دارد؛ لذا مردم فعلا از این زائرسراها و مهمانسراها استفاده نکنند.

محمدصادق براتی در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، با بیان این مطلب اظهار کرد: عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر بسیار خوب بوده و مدیریت بحران کرونا در استان خراسان رضوی به نحو شایسته ای پیش رفته است و امیداورم این اقدامات تداوم پیدا کند.

وی یادآور شد: تا پایان خردادماه در دستورالعمل نحوه استفاده کسب و کارهای حوزه گردشگری برای تسهیلات مشکل داشتیم و این کسب و کارها نمی توانستند در سامانه برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند که با پیگیری ها مشکلات اساسی به خصوص در حوزه بنگاه های گردشگری برطرف شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات تا پایان تیرماه انجام خواهد شد و بانک ها نیز تا پایان مرداد پرداخت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش در میهمان سراها و زائرسراهای دولتی همچنان ممنوع است

پذیرش در میهمان سراها و زائرسراهای دولتی همچنان ممنوع است