مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-16اقتصادي

امسال 3 بیمارستان در آذربایجان غربی افتتاح می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت و درمان گفت: از مجموع 13 پروژه بیمارستانی در حال ساخت در استان، بیمارستان های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر سید کامل تقوی نژاد صبح پنجشنبه در جریان بازدید از طرح های بیمارستانی در دست احداث ارومیه افزود: امیدواریم امسال با تأمین اعتبار مورد نیاز برای تأمین نیروی انسانی و تجهیزات، شاهد افتتاح بیمارستان جامع زنان، تکاب و خوی باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش های انجام گرفته در حوزه زیرساخت های بیمارستانی و بهداشتی آذربایجان غربی ارزشمند است گفت: استان از وضعیت مناسبی برخوردار است، برای تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های بیمارستانی نیز با اولویت پروژه های بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی آمادگی کامل داریم.

تقوی نژاد با بیان اینکه آذربایجان غربی در حوزه بهداشت و غربالگری بیماران کووید 19 عملکرد مطلوبی داشته است، افزود: آذربایجان غربی با کار و تلاش نمونه ای از مدیریت مردمی را نمایان کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات اعتباری در کشور و شرایط سخت تخصیص پول برای پروژه های در دست احداث، تصریح کرد: علاوه بر تأمین زیرساخت های درمانی و بهداشتی، برای تأمین نیروهای مورد نیاز پروژه های جدید آمادگی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 3 بیمارستان در آذربایجان غربی افتتاح می شود

امسال 3 بیمارستان در آذربایجان غربی افتتاح می شود