مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-16اقتصادي

توسعه 427 هکتاری فضای سبز تبریز طی 30 ماه گذشته


شهردار تبریز از توسعه فضای سبز شهری به وسعت 427 هکتار طی دو و نیم سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش سرانه فضای سبز اولویت دوره فعلی مدیریت شهری است.

- ایرج شهین باهر اظهار کرد: بیشترین فراوانی فضای سبز احداث شده از نظر وسعت مربوط به شهرداری های مناطق 7 و 1 به ترتیب با هفت و پنج و نیم هکتار بوده که در قالب پارک های محله ای اجرا شده است.

وی با بیان این که در راستای افزایش سرانه فضای سبز، طی دو و نیم سال اخیر 32 پارک محله ای، منطقه ای و یا کمربند سبز در مجموع به وسعت 427 هکتار احداث کرده ایم، ادامه داد: شهرداری منطقه 4 نیز با احداث هشت پارک محله ای از نظر کمی بیشترین پارک محله ای را در بین مناطق به خود اختصاص داده است.

وی، از آغاز اجرای طرح پارک جنگلی آرپادره سی به مساحت 400 هکتار نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: بزرگترین پارک جنگلی تبریز با 400 هکتار مساحت در منطقه آرپادره سی در حال توسعه و تبدیل به یکی از اماکن مهم گردشگری و توریست پذیر تبریز است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر بیان کرد: توسعه فضای سبز پایدار شهر و افزایش سرانه فضای سبز تبریز در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و تا پایان سال جاری تلاش داریم با تملک باغات تبریز و نیز تداوم احداث پارک های محله ای، به این مهم دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 427 هکتاری فضای سبز تبریز طی 30 ماه گذشته

توسعه 427 هکتاری فضای سبز تبریز طی 30 ماه گذشته