مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-17اقتصادي

کرونا چگونه عکاسان را زمین گیر کرد؟


رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران از تعطیلی 100 واحد عکاسی در پی شیوع ویروس کرونا در تهران خبر داد و گفت که این صنف هنوز کمکی از دولت دریافت نکرده است.

- رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران از تعطیلی 100 واحد عکاسی در پی شیوع ویروس کرونا در تهران خبر داد و گفت که این صنف هنوز کمکی از دولت دریافت نکرده است.

زعفر یاوری بلوک آباد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا تقریبا کسب و کار عکاسان و فیلمبرداران به دلیل متوقف شدن مراسم عروسی به طور کامل تعطیل شده است؛ بنابراین باجود پرداخت حقوق کارمندان و اجاره و هزینه های مغازه، دست اندرکاران این صنف در پنج ماه گذشته صد در صد ضرر کرده اند.

وی افزود: از طرف دیگر پلیس + 10 عکس پرسنلی عکاسی ها را برای گواهینامه و گذرنامه را قبول نمی کند و خودش این خدمات را انجام می دهد که این کار غیرقانونی است.

به گفته رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران، در پی شیوع ویروس کرونا از بین 1200 واحد عکاسی، 100 واحد کار خود را جمع کردند و پروانه کسب شان را پس دادند.

البته تا دو سال پیش تعداد واحدهای عکاسی در تهران 1800 واحد بوده است.

داوری همچنین با بیان اینکه 90 درصد واحدهای عکاسی در این مدت هیچ درآمدی نداشتند، تصریح کرد: با اینکه صنف عکاسان در بین واحدهای مشمول تسهیلات کرونا بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا چگونه عکاسان را زمین گیر کرد؟

کرونا چگونه عکاسان را زمین گیر کرد؟