مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-17سياسي

نظارت استصوابی شورای نگهبان از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام است


یک عضو هیات رییسه مجلس، نظارت استصوابی شورای نگهبان را از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام و افزایش دشمنی های ضدانقلاب عنوان کرد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس، نظارت استصوابی شورای نگهبان را از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام و افزایش دشمنی های ضدانقلاب عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان نوشت: شورای نگهبان به عنوان رکن اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسبانی از قانون و شرع بسیار موثر است.

شورای نگهبان نقشی بی بدیل در دیده بانی نظام اسلامی و انقلاب دارد که در 9 اصل قانون اساسی به ضرورت تشکیل، حوزه اختیار و وظایف این نهاد انقلابی تصریح شده است.

تاثیرگذاری، دقت نظر و نفوذ ناپذیری شورای نگهبان تنها دلیل کینه ورزی های عمیق دشمنان خارجی و داخلی انقلاب نسبت به این نهاد ارزشمند است.

نظارت استصوابی شورای نگهبان آن هم به صورت مستقل و مفید بر عرصه انتخابات، یکی از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام و افزایش دشمنی های ضدانقلاب است.

اینجانب 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی را به دبیر محترم و انقلابی، فقهای ارجمند و حقوقدانان گرانقدر شورای نگهبان و همچنین اعضای محترم دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان اصفهان و دفتر نظارت شهرستان فلاورجان تبریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت استصوابی شورای نگهبان از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام است

نظارت استصوابی شورای نگهبان از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام است