مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-17سياسي

قیام فرزندان ایران برعلیه ظالمان/کرونا باعث رواج ازدواج آسان شد


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: اگر فردی بر علیه قدرت جمهوری اسلامی ایران اقدام به فعالیت کند فرزندان ایران مقابل ظالم می ایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: اگر فردی می خواهد در مقابل اسلام و عظمت جمهوری اسلامی ایران قد علم کند باید بداند که هنوز فرزندان شهدای اسلام در این کشور در راستای مقابله با ظالم ایستادگی می کند.

آیت الله دژکام در خصوص ازدواج جوانان نیز خاطرنشان کرد: شیوع کرونا باعث شد شاهد رواج یافتن ازدواج ساده در کشور باشیم و این موضوع باید ادامه یابد تا شاهد ادامه حیات اجتماعی باشیم نباید محدودیت ها در راستای برگزاری مراسم ازدواج موانعی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص برگزاری مراسم حج تصریح کرد نباید دهه اول ذیحجه مورد فراموشی مقطعی واقع شود و باید شرایط مناسبی در برگزاری این گونه برنامه های مذهبی لحاظ گردد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت های بهداشتی که در جامعه وجود دارد برنامه ریزی در خصوص برگزاری مراسم های مختلف مذهبی در استان صورت بگیرد تا برنامه های مذهبی مورد غفلت واقع نگردد.

او با اشاره به سالروز شهادت شهید دوران نیز یادآوری کرد: مفاخر فارس یکی از ویژگی های ویژه استان در کشور است از این رو باید ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام فرزندان ایران برعلیه ظالمان/کرونا باعث رواج ازدواج آسان شد

قیام فرزندان ایران برعلیه ظالمان/کرونا باعث رواج ازدواج آسان شد